ProMed endrer betingelser
ProMed lover bedre forhold sine kunder.
3 september 2018
I brev fra ProMed til profesjonsorganisasjonene skriver den nye administrerende direktøren i PasientSky at:
- ProMed fortsetter som lokal løsning i hele 2019
- ProMed Cloud anbefales som en god overgangsløsning for kundene
- Vi vil oppgradere vår kundesupport
- En optimalisering av våre interne rutiner skal sikre at informasjon til kundene alltid er proaktiv, transparent og utførlig
- Oppsigelsesfristen for ProMed 1. oktober fjernes, og ProMed Cloud-kundene har fremover kun 1 måneds binding (inneværende måned + 30 dager)
- Vi vil nå etterfølgende informere våre kunder i et nyhetsbrev om hvilke endringer som kommer.
– Dette er gledelig. ProMed har i sommer forårsaket store problemer for næringsvirksomheten til mange medlemmer. Servicekontoret har bistått disse og vil fortsatt følge opp eventuelt uløste saker, sier informasjonsmedarbeider Espen Mathisen i Manuellterapeutenes Servicekontor.
Siste nytt
Sykefraværet økte i tredje kvartal 2024
Det er økning i det legemeldte sykefravær, sammenliknet med samme kvartal i 20…
To ekstramilliarder til sykehusene
Regjeringen foreslår i nysalderingen av statsbudsjettet for 2024 å øke bevilg…
Flest muskel- og skjelettpasienter hos fastlegene
Cirka hver sjette pasient oppsøker fastlegekontoret på grunn av muskel- og skj…